
لطفا صبرکنید
اگر شخصی به ناموس ما بیاحترامی کلامی کند، باید چه کنیم؟
اگر شخصی به ناموس ما بی احترامی کلامی کند و بنده بسیار ناموس پرستم . باید در این باره چه کنم ؟
باسمه تعالی
بددهنی شایسته نیست و در مواردی حرام است و در مورد مذکور در سؤال مناسب است به شخص توهینکننده گفته شود: آنچه گفتی ظاهراً لایق شخص خودت است و البته بهتر از این آن است که گفته شود: اگر کسی چنین چیزی را به تو میگفت چه میکردی؟
کد سایت
fa11838
طبقه بندی موضوعی
فحش و ناسزا|ایذاء مؤمن

