اگر نمازگزار رکعت دوم نماز صبح به جماعت ملحق شود آیا در هنگام تشهد و سلام لازم است به حالت تجافی بنشیند یا این حکم فقط برای رکعت دوم نماز سه و چهار رکعتی است؟
سلام و ادب اگر نمازگزار رکعت دوم نماز صبح به جماعت ملحق شود آیا در هنگام تشهد و سلام لازم است به حالت تجافی بنشیند یا این حکم فقط برای رکعت دوم نماز سه و چهار رکعتیست؟

باسمه تعالی 
در این فرض مستحب است تا پایان سلام امام بنشیند و مستحب است این نشستن، چه در اینجا و چه در موارد دیگر، به حال تجافی باشد.

کد سایت fa11833
طبقه بندی موضوعی مسائل متفرقه نماز